Algemene Ledenvergadering 2017

Op 16 april houden we onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Tijdens de ALV van 2017 is een leuke traditie ontstaan door de vergadering te combineren met lekker eten.

Ook dit jaar willen we deze traditie voortzetten en zullen de diverse punten van de agenda van de ALV worden afgewisseld met een voor- hoofd- en nagerecht

Bij deze nodigen we je uit om deze avond met ons te delen en je stem waar nodig te laten horen.

Programma:

• 17.30 uur inloop met drankje
  • 18:00 uur welkom en vertrek naar de 5e verdieping
  • 18:15 uur welkom door bestuur en aan tafel
  • 18:20 uur uitservering voorgerecht en start ALV
  • 19:20 uur pauze met opruimen voorgerecht
  • 19:40 uur uitservering hoofdgerecht en voortgang ALV
  • 20:40 uur pauze en opruimen hoofdgerecht
  • 20:50 uur uitservering nagerecht en rondvraag ALV
  • 21:00 uur Durf Stelling Te Nemen

Deze ALV zal dit jaar plaatsvinden bij.op de 5e verdieping van het gebouw van Smarter Talents , Printerweg 10 te Amersfoort zie www.smartertalent.nl

Nadat je je hebt aangemeld, krijg je de ALV stukken tijdig elektronisch toegestuurd via de mail. Heb je zelf nog punten welke je bespreekbaar wilt maken op de ALV, danwel ieders mening over iets wilt hebben, mail dit voorafgaand aan de vergadering dan kunnen we hier rekening mee houden. mail info@evon.net

Plaats:Printerweg 10 (achter het gebouw van de KvK op het industrieterrein De Hoef ) te Amersfoort

Er geldt een no-show fee voor deze bijeenkomst. Meld je je aan en ben je onverhoopt toch verhinderd, zorg dan dat je dit tijdig meld binnen 24 uur voorafgaand aan de meeting, anders moeten we je een bedrag van € 20 in rekening brengen.

Tijdig afmelden (Ellis, secretaris 06-17240053) is dus belangrijk.